środa, 18 lipca 2012

kogucik czy kurka?

Tak mi się przypomniała stara zabawa z dzieciństwa a wszytko w związku z zaproszeniami do zabawy 11 Questions Tag. Dziękuję K z bloga Do dzieci z pasją oraz Gosi z Tominowa za zaproszenia. Długo trwało zanim znalazłam czas aby wziąć udział, ale w końcu odpowiadam na Wasze pytania!

Pytania K:
1. sowa czy skowronek?   Zdecydowanie sowa!
2. wózek czy chusta?   Wózek i chusta.
3. poradniki czy intuicja?   Intuicja (po przeczytaniu poradników;-))
4. dom czy mieszkanie?   Dom...
5. optymistka czy pesymistka?  Realistka marząca o byciu optymistką
6. praca zawodowa czy praca domowa?   Domowa (zawodową zostawiam sobie na później)
7. edukacja domowa czy szkoła?  Edukacja domowa
8. rower czy auto?   Autobus ;-)
9. prywatka czy bal?   Prywatka
10. film czy książka?   Książka!!!
11. miasto czy wieś?   Coraz bliżej wieś.

Pytania Gosi:
1. góry czy morze?    góry na co dzień, morze na wakacje
2. torebka mała czy duża?   duża!
3. szarlotka czy sernik?   szarlotka
4. kawa czy herbata?   kawa i herbata
5. naukowiec czy artysta?   ???nie znam odpowiedzi...
6. spacer czy bieganie?   spacer (w zasadzie szybki marsz)
7. prasowanie czy odkurzanie?   odkurzanie
8. pierogi czy schabowy?   pierogi (ruskie)
9. filiżanka czy kubek?   kubek
10. nowe czy stare?   stare
11. ogórek małosolny czy kiszony?   każdy - zależy na co sezon

Niektóre pytania mnie przerosły! Dziewczyny, jeszcze raz dziękuję Wam za zaproszenia - to na prawdę świetna zabawa. Ja nie nominuję kolejnych blogów, bo już wszystkie mi znane otrzymały zaproszenia i nie mam kogo... Pozdrawiam bardzo serdecznie ;-)
magda(c)



2 komentarze: