środa, 13 lipca 2011

Dinozaury z filcu

Jakiś czas temu chłopcy dostali w prezencie taką oto tablicę z filcu, która zawierała elementy do układania obrazka. Jest plaża, słońce, palmy, dzieci i zabawki dla nich.


 Układanie scenek bardzo im się podobało, postanowiłam więc trochę to urozmaicić. Jako że z talentem do rękodzielnictwa u mnie kiepsko, posłużyłam się gotowymi wzorami stąd.

dinozaury z filcu

Dominik układa wg wzoru
Super zabawa, przy okazji nauka - powtarzamy nazwy figur geometrycznych, doskonalimy sprawność manualną oraz analizę i syntezę wzrokową. Same zalety!

6 komentarzy:

  1. Osobiście uwielbiam filc ;-) A naszą tablicę robię już od świat wielkanocnych :-( Widząc jak Dominik pięknie układa- zmobilizuję się i wreszcie ją wykończę ;-)

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł! Ja dziś zabieram się do pracy. Inspiracja już jest! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fajny pomysł, ja tez uwielbiam filc i też od dawna pracuje nad duuużym filcowym projektem, którego nie mogę skończyć, takie dinozaury też chcemy mieć, dzięki! Powiedz tylko jakiej grubości filcu użyłaś? Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że pomysł Wam się podoba ;-)
    Aniu, nie wiem jakiej grubości ten filc - taki najcieńszy, który kupiłam w arkuszach A4. Pozostałe elementy,które były oryginalnie z tablicą też były takie cieniutkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, o tą informację mi chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda wysłałam Ci maila z zaproszeniem do bajkopisania daj znać czy odebrałaś i czy pracujecie
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń